loading...
روستای شهید پرور پوده
احمدرضا بازدید : 196 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

امام صادق (ع) فرمودند:
چون روز قيامت شود، بنده اى را مى آورند

و فرمان مى شود كه او را به سوى آتش ببرند.

بنده بر مى گردد و به پشت خود مى نگرد.
خداوند جليل مى فرمايد: او را باز گردانيد،

و به او مى فرمايد: بنده من چرا به پشت سر نگاه مى كردى ؟
بنده مى گويد: پروردگار! من چنين گمان بد به تو نداشتم .
خداوند مى فرمايد: گمانت به من چگونه بود؟
بنده مى گويد: پروردگارا! گمانم به تو اين بود كه مرا بيامرزى

و به رحمت خودت در بهشت سكونت دهى .
خداوند بزرگ مى فرمايد: اى فرشتگان من ! به عزت و جلالم

و به نعمتها و بلاهايم سوگند كه اين بنده هرگز لحظه اى به من

گمان نيك نبرد و اگر لحظه اى گمان خوب به من داشت ،

او را به آتش نمى هراساندم شما دروغش را بپذيريد

و او را در بهشت جاى دهيد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. خوش امدید. با ما در ارتباط باشید از طریق: 1.poodeh.village@yahoo.com 2.عضویت در وبلاگ 3.عضویت در خبرنامه 4.پیام رسان50002060121314 5.نظرات وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا به ادامه ی روند پرداخت یارانه به شیوه ی فعلی موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 521
  • بازدید ماه : 496
  • بازدید سال : 6,683
  • بازدید کلی : 93,163
  • کدهای اختصاصی